Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 9 w Warszawie

    • Kontrast
    • Czcionka
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 9 w Warszawie
WCAG buttons
  • O nas
  • Aktualności
  • Oferta
    • Dzieci 0-6 lat
    • Dzieci 7-14 lat
    • Młodzież 14-19 lat
    • Rodzice
    • Nauczyciele
    • Znajdź psychologa
    • Doradztwo zawodowe
    • Wczesne Wspomaganie Rozwoju
  • Pytania i odpowiedzi
  • Wydawanie orzeczeń
  • Kontakt
  • Galeria
  • Historia i ludzie

Pedagog radzi

Pedagog radzi

Materiały do pobrania

Zasady pracy z dzieckiem w domu
Książki - ortografia
Pisanie z pamięci - wskazówki
Pisanie ze słuchu - wskazówki
Wskazówki dla chętnych

Oferta

  • Podstrona1
  • Dzieci 0-6 lat
  • Dzieci 7-14 lat
  • Młodzież 14-19 lat
  • Rodzice
  • Nauczyciele
  • Znajdź psychologa
  • Doradztwo zawodowe
  • Wczesne Wspomaganie Rozwoju

Zadzwoń do nas

Telefon:
+48 22 822 28 87
+48 22 822 07 51

Z przyjemnością pomożemy.

Często zadawane pytania

W jaki sposób można zapisać się na wizytę do Poradni?
Na wizytę do psychologa, logopedy lub doradcy zawodowego rodzice zapisują swoje dziecko telefonicznie lub osobiście w sekretariacie Poradni.
Czy zajęcia w poradni są płatne?
Wszelaka pomoc udzielana w Poradni jest bezpłatna.
Czy dane mojego dziecka są chronione?
Tak, Poradnia jest zobowiązana do szczególnej ochrony danych osobowych.
Czy potrzebne jest skierowanie do specjalisty w Poradni?
Nie. Wizyta u psychologa, logopedy, psychoterapeuty, doradcy zawodowego nie wymaga skierowania. Na wizytę zapisujemy się telefonicznie lub osobiście w sekretariacie Poradni. Do pedagoga kieruje psycholog.

Więcej pytań

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 9 w Warszawie ul.Radomska 13/21
Telefon 22 822 28 87
Email sekretariat@poradnia9.waw.pl
Statut Poradni
Biuletyn Informacji Publicznej
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych-Facebook
Polityka prywatności
Polityka cookies
Deklaracja dostępności
Facebook
  • Facebook
Powrót na górę
Cytat
…sposób, w jaki rodzice postrzegają swoje dzieci, może wpłynąć nie tylko na sposób patrzenia dzieci na siebie samych, ale także na sposób ich zachowania się.
Adele Faber, Elaine Mazlish
„Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”
Facebook